Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog leuk dat je langs komt. Ik ben Judith ter wereld gekomen in het jaar 1971. vervolgens in het jaar 2000 getrouwd met Corné, In het jaar 2003 werd het gezin uitgebreid met een zoon die de naam Berend heeft mee gekregen en in het jaar 2005 is het gezin kompleet gemaakt met de geboorte Heidy onze dochter. Als ik niet voor ons gezinnetje zorg mag ik graag freubelen of lezen. En onder freubelen valt dan kaarten maken, borduren, haken(amigurumi)en breiën en nog wat meer.

Volgers

vrijdag 5 december 2014

Surprise

Sinterklaas ja vandaag is
weer de dag van de 
surprise op school
Deze surprise heeft mijn zoon
voor z'n juf op school gemaakt
 En zo vroeg mijn zoon mama wil jij er nog als extra cadeautje een boekenlegger
bij haken.
En wat doe je dan als moeder dan vraag je wat moet en worden en krijg je als antwoord
een hondje want daar houd min juf van dus bij deze dit hondje gehaakt.


Geen opmerkingen: