Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog leuk dat je langs komt. Ik ben Judith ter wereld gekomen in het jaar 1971. vervolgens in het jaar 2000 getrouwd met Corné, In het jaar 2003 werd het gezin uitgebreid met een zoon die de naam Berend heeft mee gekregen en in het jaar 2005 is het gezin kompleet gemaakt met de geboorte Heidy onze dochter. Als ik niet voor ons gezinnetje zorg mag ik graag freubelen of lezen. En onder freubelen valt dan kaarten maken, borduren, haken(amigurumi)en breiën en nog wat meer.

Volgers

maandag 28 mei 2012

Nieuwe challenge bij de Creatieve Zebra is een Sketch

Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij DCZ.
Deze ronde is het een kaartje te maken aan de hand van een leuke sketch.
en dit is mijn voorbeeldkaartje geworden.
het stempeltje heb ik pas geleden gekocht en is er 1 van S.w.a.l.k. en ingekleurd met gewoon potlood.
het papier zijn restje die ik nog had liggen en waar geen lijnnaam meer opstond.
verder nog die knoopje van de markt bij een kraampje waar ik altijd
mijn knoopjes, lint, kant en ander kleine freubeltjes haal voor kaarten.
Veel plezier met deze challenge dat er veel inzendingen mogen komen.

3 opmerkingen:

Gea zei

leuke vrolijke kaart gr Gea

Liesbeth zei

Leuk kaartje Judith.
gr. Liesbeth

Marianne zei

Mooi kaartje Judith.
liefs, Marianne