Over mij

Mijn foto
Welkom op mijn blog leuk dat je langs komt. Ik ben Judith ter wereld gekomen in het jaar 1971. vervolgens in het jaar 2000 getrouwd met Corné, In het jaar 2003 werd het gezin uitgebreid met een zoon die de naam Berend heeft mee gekregen en in het jaar 2005 is het gezin kompleet gemaakt met de geboorte Heidy onze dochter. Als ik niet voor ons gezinnetje zorg mag ik graag freubelen of lezen. En onder freubelen valt dan kaarten maken, borduren, haken(amigurumi)en breiën en nog wat meer.

Volgers

zaterdag 26 mei 2012

CCws #27

Bij CCws loop weer een leuk challenge met een prachtige sketch.
Met deze sketch maak je een kaartje maar deze keer zat er ook nog een twits aan vast in de vorm van een Bingo kaart.
Dit is mijn uitwerking van de sketch
en mijn bingo twits zijn

1.buttons
 2. ribbons
 3. emboss

4 opmerkingen:

sandra_w zei

Superschattig kaartje! Leuk dat je meedoet met de challenge van CCWS!

Succes!!

Groetjes,
Sandra

nicolet zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt Judith! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van CCWS en succes.
Groetjes Nicolet

Carol zei

Fab card Judith, great use of the sketch. Thanks for joining us at CCWS this time. Carol DT x

Unknown zei

leuk kaartje Judith, super dat je met de challenge meedoet, heel veel succes!!

Liefs Betina